دانلود Murdered Soul Suspect – بازی قاتل


 

PC | KAOS Version

 

 

Murdered Soul Suspect یکی از بازی های شرکت معروف Square Enix در سبک اکشن و مخفی کاری برای PC است که داستان شخصی به نام Ronan O’Connor را روایت می کند. اتفاقات مرموز و عجیب بازی از جایی آغاز می شوند که این شخصیت به طور نامعلومی از پنجره یک اتفاق به سمت پایین پرت می شود و جان خود را از دست می دهد و در همین حال روحش از بدنش جدا می شود.

 

بلافاصله که روح رونان شاهد مرگ جسمش می شود، اتفاقات عجیب تری هم پشت سر آن رخ می دهند که ریشه این اتفاقات نامعلوم هستند و از همان ابتدا فکرش را درگیر خود می کنند. در طول بازی Murdered Soul Suspect باید به این کاراکتر که قبلا کاراگاه حرفه ای و خبره ای در این زمینه بوده است، کمک کنید تا عوامل قتل خود را در قالب یک روح پیدا کند و از این افراد نامعلوم به شدت انتقام مرگش را بگیرد.

 

 

شهر Salem جاییست که داستان در آن روایت می شود و حالا که به یک روح مخفی تبدیل شده اید، می توانید به هر نقطه از این شهر که اراده کنید، بروید و معمای های پیجیده ای را که به قتل مربوط هستند، حل کنید. البته برخی از افراد در Murdered Soul Suspect هستند که با ارواح ارتباط دارند و امکان دیده شدن توسط آن ها وجود دارد. پس نباید بیش از حد به آن ها نزدیک شوید و قضیه را به طور مخفی به سرانجام برسانید. حافظه مربوط به قبل از مرگتان به طور کلی در Murdered Soul Suspect پاک شده است و از شخصیت های مختلفی همچون Sophia کمک می گیرید تا به مرور زمان به آن دست پیدا کنید و هر تکه از خاطرات را در کنار هم قرار دهید تا به یک واقعیت تلخ برسید. با توجه به این که بازی Murdered Soul Suspect برای کنسول های نسل هشتم هم طراحی شده است، گرافیک فوق العاده ای دارد اما گیم پلی آن روان نیست و بازی های Stealth از این ویژگی بی بهره هستند.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows Vista / 7 / 8 / 8.1 – 64-bit version
Processor : 4.High-Performance Dual Core CPU or Quad Core CPU
RAM : 2 GB
Graphics AMD Radeon™ HD 3870 512MB RAM / Nvidia GeForce 8800GT
DirectX : 10
Hard Drive : 6 GB free space

حجم تقریبی : 4.3 گیگابایت

تصویری از محیط بازی (1)

تصویری از محیط بازی (2)

پسورد : www.freegames.ir

لینک های دانلود : ( پس از چند ماه غیر فعال می شوند )

پارت 1 : Direct Link

پارت 2 : Direct Link

پارت 3 : Direct Link

پارت 4 : Direct Link

پارت 5 : Direct Link

آموزش نصب :

 

تمامی پارت های دانلود شده را در کنار هم قرار داده و پوشه بازی را با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. سپس فایل Install.exe ظاهر شده در صفحه را به صورت Run As Administrator اجرا کنید. پس از اتمام نصب، نرم افزار های موجود در پوشه Redist را هم نصب کنید.

 

- قبل از نصب و اجرا، آنتی ویروستان را غیر فعال کنید.

 

- در صورت مواجهه با ارور CRC Failed، از امکان Repair نرم افزار Winrar استفاده کنید.

 

سایت منتشر کننده



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: