خاموش روشن کردن بلوتوث تنها با یک کلید DzBTSwitch v.1.7


 

این بار در سایت دانلود ها نرم افزار مفیدی را برای گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۵ مانند : ۵۸۰۰ ، N97 ، … و نوکیا سری ^3 مانند : N8 , C7 و … برای شما کاربران عزیز تهیه نموده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . نام این نرم افزار DzBTSwitch v.1.7 بوده که با کمک آن قادر خواهید بود  تنها با فشار دادن نصفه کلید دوربین (مانند زمانی که بخوایم دوربین در حالت اتوفوکوس قرار بگیره) بلوتوث گوشی رو روشن و خاموش بکنید. این نرم افزار کاربردی را می توانید هم اکنون از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

source خاموش روشن کردن بلوتوث تنها با یک کلید DzBTSwitch v.1.7 نکته : زبان برنامه روسی هست ولی کار کردن با برنامه بسیار راحته.کافیه بعد از اینکه وارد برنامه شدید با زدن گزینه option و انتخاب حالت اول برنامه رو فعال کنید.

همچنین برنامه حالت autostart رو ساپورت و در زمان اجرا در تسک منیجر ظاهر نخواهد شد.

 

source خاموش روشن کردن بلوتوث تنها با یک کلید DzBTSwitch v.1.7 توضیحات : برای اجرای این نرم افزار لازم است ابتدا ، این نرم افزار را قانونی ( ساین ) نمایید و سپس نصب کنید . از آنجایی که ساین کردن نرم افزار و بازی و تم برای گوشی های مختلف متفاوت است ، تیم دانلود ها روش ساین کردن نرم افزار و بازی و تم را به صورت تصویری در انجمن تهیه نموده که می توانید از اینجا از آموزش ساین کردن نرم افزار و بازی و تم استفاده نمایید .

 

password خاموش روشن کردن بلوتوث تنها با یک کلید DzBTSwitch v.1.7پسورد فایل: www.downloadha.com

download خاموش روشن کردن بلوتوث تنها با یک کلید DzBTSwitch v.1.7 لینک دانلود – 74.56 کیلوبایت



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: