فول آلبوم امین فیاض


آلبوم بی احساس

دانلود یکجا در یک فایل زیپ

بی احساس

 

Mp3 – 128

بی احساس

ابوفاضل

قلندر

همیشه

کربلا

لاک پشت

 

 آلبوم امیدوارم (به همراه مصطفی فتاحی)

دانلود یکجا در یک فایل زیپ

امیدوارم

 

Mp3 – 128

امیدوارم

لحظه دیدار

چقدر سخته

غریبه

گنجشک ها

دلبر من

دل دیوونه

کلک

سرنوشت

قیامت

رفتی و نوشتم

بازم دلم گرفته

 

آلبوم زندگی تلخ

دانلود یکجا در یک فایل زیپ

زندگی تلخ

 

Mp3 – 320

زندگی تلخ

کارم از گریه گذشته

کلام آخر

روزگار وفا نداره

بیا برگرد

یکی بود یکی نبود

لحظه آخر

از تو دلگیرم

دل پَر زده

 

تک آهنگ ها

دانلود یکجا در یک فایل زیپ

تک آهنگ ها

 

Mp3 – 320

محمد (به همراه مصطفی و علی)

امون امون از دست تو (به همراه رضا عزیزان)

لیلا (به همراه رضا عزیزان)

آوار اندوه

بازیچه

چطوری تو رو ببخشم

فراق

می دونی که

ستاره بهشتی

تلافی

قلندر

شک (به همراه علی فیاض)

قیامت (به همراه مصطفی فتاحی)

 

Mp3 – 128

گناه من چیه (به همراه مهرداد حسن زاده)

میرم (به همراه مبین)

بی کس (به همراه محمد شهروز)

ماهیگیر (مصطفی فتاحی)

دو روز دنیا

علاقمندم

بی قرار

بی تو می میرم

بی تو تنهایم

بیا برگرد

درد دل

دووم بیار

دلم دیگه برید

دلم گرفته

دلم شکست

دلم تنگه

دوست دارم

دوست ندارم

فکر نمی کنه

گره

گریه

گل های شادی

گناه من چیه

جنجال

خداحافظ

ماهیگیر

مجنون عباس

مجنون نگاتم

نرو

روز دنیا

سلام ای بانوی هستی

تو دیگه مُردی تو قلبم

تو رو نمی خوام

یکی بود یکی نبود

ضیافت

رفتی و نوشتم (به همراه مهدی قائم)

از تو دلگیرم

غریبه

چقدر سخته

دلسنگ

دل پَر زده (به همراه آرمین نصرتی)

برو

اگه تو نباشی (به همراه آرمین نصرتی)

چشم به راه (به همراه مبین)

فاصله

شهید (به همراه صادق شاهدی)

برخیز ابوالفضل

خاطرات جمع

 

دانلود فول آلبوم کامل امین فیاض



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: