فول آلبوم علی اصحابی


آلبوم آخه دل من

دانلود یکجا در یک فایل زیپ

آخه دل من

 

Mp3 – 128

اگه عشق منی

آخه دل من

بغض صدا

گناه عشق

آخه دل من (ترنس)

اگه عشق منی (بندری)

صدای نفرت

رمیکس

 

آلبوم کولاک

دانلود یکجا در یک فایل زیپ

 

کولاک

 

Mp3 – 320

می شد که

تیک تیک

چی شد

مغرور

ببار (خدا)

تو نزدیکی

شهر خاموش

سهم

بایست

ایران

 

آلبوم لحظه ی عاشقی

دانلود یکجا در یک فایل زیپ

لحظه ی عاشقی

 

Mp3 – 128

چشم های بارونی

لاف عاشقی

اگه عشق منی

آدم کوکی

گل شکسته

دل من

آرزوهام

 

آلبوم تو راست میگی

دانلود یکجا در یک فایل زیپ

تو راست میگی

 

Mp3 – 320

فقط تو رو دارم

تو راست میگی

اون روزا

منو ببخش

تو راست میگی (رمیکس)

قهر و آشتی

مسافر

خجالتی

ولنتاین

مسافر (بی کلام)

 

تک آهنگ ها

دانلود یکجا در یک فایل زیپ

تک آهنگ ها

 

Mp3 – 320

شب اول جدایی (به همراه امین عطایی)

اعتراف (به همراه سعید علی نیا)

آخرین بار (به همراه سبحان شرکتی)

هفت سین

آریا رکورد (اینتر ویو)

دنیای ویرونه

احساس مصنوعی

غریبه ۲

خرمشهر

محشر کبری

عمر تلف (نسخه ی جدید)

ستاره مشرقی

تا کی

The Wall

تو می خوای بری

تو نزدیکی

ولنتاین

یکی بود یکی نبود

 

Mp3 – 128

عشق من (به همراه رضا و یوسف وهاب)

بی خیال

داری میری

دست خودت نیست می دونم

دوست دارم

عشق من

اعتراف

ای کاش

غریبه

کاش (نسخه ی جدید کوشان حداد)

لحظه عاشقی (نسخه ی جدید)

لحظه عاشقی (ترنس)

مغرور (نسخه ی جدید دی جی عبد)

ناتو

عمر تلف

پرسه زنون

روانه شو

روانه شو (رمیکس امیر حیدری)

رمیکس

شب شده

شهر خاموش (نسخه ی جدید)

شوخی

سنتی

طاقت من سر اومده

آهنگی برای ایران

والنتاین (نسخه ی جدید)

ولنتاین

شب اول جدایی (به همراه امین عطایی)

سکوت مطلق

خوب یا بد

صبح سپید

عشقم عاشقم باش (به همراه مهدی عبداللهی)

حس بی رحم



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: