فول آلبوم علی زیبایی ( تکتا )


آلبوم اون روی سکه

دانلود یکجا در یک فایل زیپ

اون روی سکه

 

Mp3 – 320

آهای دنیا

دل دیوونه

آرزومی (به همراه فرشاد ولی)

حالا دیگه رفته

حالا شد

مال منی

نداره

نیمه ی جونم

اون روی سکه

 

آلبوم سالی به سالی

دانلود یکجا در یک فایل زیپ

سالی به سالی

 

Mp3 – 128

بذار گریه کنم – ایلیا

نامه – ایلیا

آره من مقصرم

بی یاد تو

دل ساده ی من

گل صحرا

مدیونم نکن

سالی به سالی

سر سازش

 

آلبوم زمونه

دانلود یکجا در یک فایل زیپ

زمونه

 

Mp3 – 320

آهای دنیا (رمیکس)

بی معرفت

چشمای من

دلگیرم از تو

دیگه رفتم از یاد

کار توئه

مشکوک

رد اشکم

تو مهربونی

یک در صد

زمونه

 

تک آهنگ ها

دانلود یکجا در یک فایل زیپ

تک آهنگ ها

 

Mp3 – 320

عمو جونم عباس

بنالم

بذار برم

پیغمبر رحمت

بی فایده

 

Mp3 – 128

آهای دنیا

بهونه

به یاد تو

دل دیوونه

غریبه

گل صحرا

نامه – ایلیا (ایرانیا)

خاطره هامون

کوه خاموش

لحظه ی آخر

مدیونم نکن

مشکوک

تو این دنیا – نیکسون

سر سازش

یک در صد

فرهاد شیرین

عموی بچه ها

دنیا تنگه دلم

من و دل

بی اندازه

بازیای زندگی

مهمون ناخونده

غریبه شو



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: