فول آلبوم محسن یگانه


آلبوم بنویس از سر خط

 

دانلود یکجا در یک فایل زیپ

 

بنویس از سر خط

 

 

 

Mp3 – 128

 

بنویس از سر خط

 

کربلا

 

دیگه چی می خوای

 

برو بابا

 

بی حیا

 

دل ساده من

 

شاهد

 

فاصله

 

 

 

آلبوم حباب

 

دانلود یکجا در یک فایل زیپ

 

حباب

 

 

 

Mp3 – 320

 

باورم کن

 

نمی شه

 

تو حتی

 

یادته

 

دوست دارم

 

نرو

 

حباب

 

نمی ذارم خسته شی

 

کی جای من اومده

 

بخند

 

تنهایی

 

تو که می دونی

 

هوایی شدی

 

بیت آخر

 

 

 

آلبوم نفسهای بی هدف

 

دانلود یکجا در یک فایل زیپ

 

نفسهای بی هدف

 

 

 

Mp3 – 320

 

نفسهای بی هدف

 

آخه دل من

 

نخواستم

 

گناهی دارم

 

اینجا جای تو نیست

 

چشمهای خیس من

 

سرتو بالا بگیر

 

نشکون دلمو

 

هیچکی نمی تونه بفهمه

 

بنویس از سر خط

 

آخه دل من (بی کلام)

 

 

 

آلبوم رگ خواب

 

دانلود یکجا در یک فایل زیپ

 

رگ خواب

 

 

 

Mp3 – 320

 

سکوت

 

دوراهی

 

آدمها

 

رگ خواب

 

من تورو کم دارم

 

ضربان معکوس

 

نباشی

 

عذاب

 

بمون

 

حافظه ضعیف

 

دوراهی (بی کلام)

 

 

 

آلبوم سال کبیسه

 

دانلود یکجا در یک فایل زیپ

 

سال کبیسه

 

 

 

Mp3 – 320

 

سال کبیسه

 

سرنوشت

 

خیال

 

نشکن دلمو

 

برو برو

 

نفرین (رفیق نیمه راه)

 

خبر نداری

 

 

 

آلبوم ته خط

 

دانلود یکجا در یک فایل زیپ

 

ته خط

 

 

 

Mp3 – 128

 

آتیش پاره

 

نفرین (رمیکس)

 

هنوز (نسخه گیتار)

 

وقتی نیستی

 

جمعه

 

خون جگر

 

روتو کم کن

 

گرد و غبار

 

جای تو نیست

 

چی بگم

 

فاصله ها

 

هنوز

 

یکی رفت، یکی موند

 

گله کرکس ها

 

تبر نزن

 

چشمهای خیس من

 

 

 

آلبوم وقتی رفتی

 

دانلود یکجا در یک فایل زیپ

 

وقتی رفتی

 

 

 

Mp3 – 128

 

غربت من

 

هنوز

 

چی بگم

 

نفرین

 

وقتی نیستی

 

کدوم شانس

 

وقتی رفتی

 

ملالی نیست

 

ای دل تنها

 

آینه چشمهای تو

 

یکی بود

 

 

 

آلبوم Ep Album

 

دانلود یکجا در یک فایل زیپ

 

Ep Album

 

 

 

Mp3 – 128

 

باور کن

 

عید هر سال

 

مرد

 

 

 

تک آهنگ ها

 

دانلود یکجا در یک فایل زیپ

 

تک آهنگ ها

 

 

 

Mp3 – 128

 

دوراهی (نسخه جدید)

 

فداکاری (نسخه گیتار)

 

فداکاری

 

قلب یخی

 

کاش

 

خیلی دلم ازت پره

 

خواب و بیداری (نسخه گیتار)

 

می ترسم

 

امیدی که نمی بازم

 

تقاص

 

یالان

 

قرص های خواب آور

 

من

 

بازم بخند

 

 

 

دانلود فول آلبوم کامل محسن یگانه

 

فول آلبوم کامل محسن یگانه


آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: