فول آلبوم احسان خواجه امیری


دانلود فول آلبوم کامل احسن خواجه امیری

آهنگ و تنظیم : احسان خواجه امیری

 

 

 

دانلود فول آلبوم کامل احسان خواجه امیری 

 

در این پست مجموعه ای از آلبوم های احسان خواجه امیری برای شما علاقمندان

به موسیقی آماده کرده ایم امیدواریم لذت ببرید

 

آلبوم عاشقانه ها

دانلود یکجا در یک فایل زیپ

عاشقانه ها

 

Mp3 – 320

احساس آرامش

آرزو

این حقم نیست

کجایی

دریا 

لحظه

خوشبختی

تموم قلب من

لبه تیغ

نابرده رنج

 

آلبوم برای اولین بار

دانلود یکجا در یک فایل زیپ

برای اولین بار

 

Mp3 – 128

برای آخرین بار

خیال تو

لبخند اجباری

انگار نه انگار

وقتی که نباشی

غریبانه

ترانه خونه

من بی تو

حس غریبی

زمونه

میکس

 

آلبوم فصل تازه

دانلود یکجا در یک فایل زیپ

فصل تازه

 

Mp3 – 128

نمیدونی

شیرین

گریه

دچار

حقیقت دره دلتنگی

فعال

رفتنی

خوشبختی

عشق می آید

تب تلخ

 

آلبوم من و بابا

دانلود یکجا در یک فایل زیپ

من و بابا

 

Mp3 – 128

شاهزاده

جان بابا

بچه های خیابونی

راز دل

فسانه

عشق و هوس

فردا

از من جدا مشو

خداحافظ

امان امان

 

آلبوم سلام آخر

دانلود یکجا در یک فایل زیپ

سلام آخر

 

Mp3 – 128

خیال

سایه به سایه

باران که می بارد

شانس

زشت و زیبا

باور نمیکنم

تمومش کن

جدایی

سال بارونی

سلام آخر

 

آلبوم یه خاطره از فردا

دانلود یکجا در یک فایل زیپ

یه خاطره از فردا

 

Mp3 – 128

نمیدونم

دارم میام پیشت

خودت خواستی

اعتراف

خواب و بیداری

بی کسی

کاش عاشقت نمیشدم

مسری

دنیا

اتفاق

مسری (رمیکس )

خلاصم کن

 

تک آهنگ ها

دانلود یکجا در یک فایل زیپ

تک آهنگ ها

 

Mp3 – 128

ابر مسافر

آدمخوار

عاقبت عشق

عاشقم من

از نفس افتاده

از نفس افتاده ۲

آزاد آزادم

باور نمیکنم

بهاره

بم

باور ( رمیکس )

باور ( ورژن جدید )

به دادم برس

چراغ زندگی

در مسیر زاینده رود

دریا

امشب شب مهتابه

امشب شب مهتابه ۲

ای کاش

قصه جدایی

گوشه تنهایی

حلقه شادی

هم وطن

هرچه دارم از تو دارم

جوانی

خاطرات

خاطره ها

خاتون

کجایی

منم میشم مثل خودت

ماتادور

مثل هیچکس

مثل هیچکس ۲

میشه خدارو حس کرد

میشه

میوه ممنوعه ۱

میوه ممنوعه ۲

میوه ممنوعه ۳

مژده بده

نابرده رنج

نامه

نمیدونم ( رمیکس )

نقره داغ پرنده

پنجره های باران

پرنده

رفتی که

رسم من

صمیمانه

شب سورمه

شادی مکن

شقایق

شهید آب و آتش

شوق سفر

سینه سرخ

تقدیر

تحویل بهار ۳۲۰

تحویل بهار ۱۲۸

تمام ماه

تشنه میمانم

تو بمان

تو یادم دادی

زیر زمین

گذشته ها

شهید

حس غریبی

تاوان

دروازه های دنیا

 

دانلود فول آلبوم کامل احسان خواجه امیری

 

فول آلبوم کامل احسان خواجه امیری


آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: