فول آلبوم امین حبیبی


دانلود آلبوم غروب

دانلود یکجا در فایل زیپ

غروب

 

Mp3-128

غروب 

وسوسه

تف و لعنت

کار شیطون

بیا پیشم

 

دانلود آلبوم نمیتونم

دانلود یکجا در یک فابل زیپ

نمیتونم

 

Mp3-128

آرزو

نمیتونم

دیگه دیره

نرو

لالایی

مگه میشه

ستاره

 

دانلود آلبوم روزهای دلتنگی

دانلود یکجا در یک فایل زیپ

روزهای دلتنگی

 

Mp3-128

فدای تو چشام

شیناریا

عادت

منو نبوس

گنجشکای خونه

مسافر

روزهای دلتنگی

غریبه

 

دانلود آلبوم تلخ

دانلود یکجا در یک فایل زیپ

تلخ

 

Mp3-128

تلخ

کابوس

اگه یه روزی

قدرتو نمیدونم

تو

بغلم کن

عروس

حیف

دروغ

 

دانلود آلبوم وقتی به تو فکر می کنم

دانلود یکجا در یک فایل زیپ

وقتی به تو فکر می کنم

 

Mp3 – 128

نگرانم

بی قرار

درد

وقتی به تو فکر می کنم

عاشقت منم

عشق همیشگی

پنجره

جدایی

بی تو

فدای تو چشام

جمعه

پنجره (رمیکس)

 

دانلود تک آهنگ ها

دانلود یکجا در یک فایل زیپ

تک آهنگ

 

Mp3-128

جایی نرو

افسردگی

دارم میرم

کوچه

نمیرا

صحن خیال

تولد 

زخمی

من و تو

عاشق نشو

 

 

فول آلبوم کامل امین حبیبی


آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: