بوگاتی هم ماشین پلیس شد+عکس


پلیس دبی در ادامه خرید خودروهای گرانقیمت یک دستگاه بوگاتی ویرون را به ناوگان خودروهای لوکس خود افزود. تسنیم؛ خمیس مطر‌المزینه، رئیس پلیس دبی اعلام کرد یک دستگاه بوگاتی ویرون به ناوگان خودروهای لوکس پلیس شهر ...
 

 پلیس دبی در ادامه خرید خودروهای گرانقیمت یک دستگاه بوگاتی ویرون را به ناوگان خودروهای لوکس خود افزود.
 تسنیم؛ خمیس مطر‌المزینه، رئیس پلیس دبی اعلام کرد یک دستگاه بوگاتی ویرون به ناوگان خودروهای لوکس پلیس شهر دبی اضافه شده است. به گفته وی این خودرو به پیشنهاد محمد بن راشد آل مکتوم، شاهزاده دبی بر روی دربهای این خودرو عبارت “دبی من” نوشته خواهد شد.
 
المزینه در ادامه افزود که پلیس دبی به دنبال آن است که بهترن‌ها را به مردم این شهر و کشور امارات ارائه دهد.
 
پیش از این ناوگان خودروهای پلیس دبی شامل دو دستگاه فراری اف‌اف، یک دستگاه بنتلی کانتیننتال جی‌تی، یک دستگاه لامبورگینی، یک مرسدس اس‌ال‌اس و یک دستگاه آستون مارتین بود. با ورود بوگاتی ویرون به این کلکسیون که گرانترین خودرو این مجموعه نیز به شمار می‌رود ارزش کل این خودروها به ۴ میلیون دلار می‌رسد.
 بوگاتی ویرون یکی از باارزش‌ترین خودروهای اسپرت در جهان به شمار می‌رود. این خودرو سرعتی معادل ۴۳۱ کیلومتر داشته و از سوی برنامه Top Gear عنوان “خودرو دهه” را به خود اختصاص داد. برند بوگاتی متعلق به شرکت فولکس واگن آلمان است.



 

 

 
 


آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: