استاتوس های طنز - 16 دی 93


 ﺗﻮ ﺣﻤﻮﻡ ﺑﻮﺩﻡ……
ﻣﺎدرﻢ ﺩﺭ ﺣﻤﻮﻡ ﻭ ﺯﺩﻩ ﻣﯿﮕﻪ:
ﻣﺤﺴﻦ ﯾﮕﺎنه ﻣﯿﺸﻨﺎﺳﯽ؟؟
ﻣﻨﻢ گفتم: ﺁﺭﻩ عاشقشم ، ﭼﻄﻮﺭ ﻣﮕﻪ؟؟!!!!
ﻣﺎدرم ﮔﻔﺖ ﺩﺧﺘﺮ ﻫﻤﺴﺎﯾﻪ ﺑﺎﻻﯾﯽ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﻣﯿﮕﻪ: ﺍﺯ ﻓﺮﺯﺍﺩ ﻓﺮﺯﯾﻦ ﻧﺨﻮﻥ ﻣﻦ ﺩﻭﺱ ﻧﺪﺍﺭﻡ …
ﺍﺯ ﻣﺤﺴﻦ ﯾﮕﺎﻧﻪ ﺑﺨﻮن!!!!

کاریکاتور

 ﻧﻬﻨﮓ ﭼﯿﺴﺖ !!؟
ﻧﻬﻨﮓ !! ﺍﻟﺘﻤﺎﺳﻬﺎﯼ ﯾﮏ ﺩﺧﺘﺮ ﺑﻪ ﻣﻮﺑﺎﯾﻠﺸﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺩﺍﺭﻩ ﻫﻨﮓ ﻣﯿﮑﻨﻪ !
ﺧﺪﺍﯾﯿﺶ ﺍﯾﻨﻮ دیگه ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﺴﺘﯿﺪ ....
ﺗﺎ ﺍﮐﺘﺸﺎﻓﺎﺕ ﺑﻌﺪﯼ ﺷﻤﺎﺭﻭ ﺏ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺑﺰﺭﮒ ﻭﺑﻠﻨﺪ ﻣﺮﺗﺒﻪ ﻣﯿﺴﭙﺎﺭﻡ

کاریکاتور

به همین سوی چراغ قسم
اگه مخاطب خاصتون رو از محله ی خودتون انتخاب کنید...
نصف ترافیک همت درست میشه....

عصبانی

 خیلیا میگن عشق بهترین حس دنیاست،
ولی به نظر من پیدا کردن یه دست شویی وقتی که داری میترکی بهتره

کاریکاتور

این استادایی روکه میگن من ننداختمت خودت افتادی رو باید بگیری بکشیشون
بعد بگی من نکشتمت خودت مردی

استاتوس

بابام اومده میگه چرا این سشواره باد نداره
منم ی دفه جیگر درونم گل کرد گفتم:فک کنم پنچر شده
هیچی دیگه الان اومدیم دکتر که سشوارو از تو حلقم بیاره بیرون

استاتوس

ﺍﻳﻦ ﺭﻭﺯﺍ ﺩﻟﻢ ﻛﻪ ﻣﻴﮕﻴﺮﻩ....
ﻣﻴﺮﻡ ﺳﻤﺖ ﭘﻴﺎﻧﻮم
.
.
.
.
ﻣﻴﺒﻴﻨﻢ ﭘﻴﺎﻧﻮ ﻧﺪﺍﺭﻡ
ﺑﺮﻣﻴﮕﺮﺩﻡ میرم ﺳﻤﺖ ﺗﻮﺍﻟﺖ !!!

کاریکاتور

میگن خدا همیشه از بهتریناش یه دونه خلق میکنه
.
.
.
.
.
.
خدایا حکمتت رو شکر
تازه فهمیدم چرا من اینقدر تنهام

بچه

ﺑﺎﺑﺎﻡ ﻣﻴﮕﻪ :
ﮔﻮﺷﻴﻮ ﺑﺬﺍﺭ ﺑﺎﻻ ﺳﺮﺕ ﺳﺮﺳﺎﻋﺖ ۶ ﺑﻴﺪﺍﺭﻣﻮﻥ ﮐﻨﻪ . . .
ﻣﻴﮕﻢ ﭼﺮﺍ ﺧﻮﺩﺕ ﻧﻤﻴﺬﺍﺭﻱ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟
.
.
.
ﻣﻴﮕﻪ ﺳﺮﻃﺎﻥ ﺯﺍست ...
ﺍﻳﻨﺠﻮﺭ ﻧﮕﺎ ﻧﮑﻨﻴﺪ ﺑﭽﻪ ﮎ ﺑﻮﺩﻡ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺧﻴﻠﻲ ﺩﻭﺳﻢ ﺩﺍﺷﺖ!!!!

استاتوس

دارم پولامو جمع میکنم تا واسه خودم ولنتاین کادو بگیرم!!
چیه سینگل ندیدی؟؟!
سینگل ندیده
فقط نمی دونم چی بگیرم خوشم بیاد

استاتوس


آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: