استاتوس های طنز - 4 دی


داشتم تلويزيون ميديدم يهو داداشم داد زد: کمک کمک ...!
پريدم تو آشپزخونه ديدم از ماکروويو آتيش ميزنه بيرون ! نگو اين شاهکاره خلقت داشته تو ماکروويو جورابشو خشک ميکرده؟ آخه الان من چي بگم بهش؟

حرص خوردن

با کلي ذوق و شوق رفتيم شيريني تر خريديم و رفتيم خونه دختر داييم… اما نامردا شيريني خشکاي يه هفته پيشو برامون با چايي آوردن… آي حرص خورديم.. آي حرص خورديم…
فک و فاميله داريم؟

عصبانی

بچه اومده به داداشم ميگه. جون اين خانم يه جفت جوراب بخر ،داداش من ميگه من ميخوام سر به تن اين خانوم نباشه!! برو آقا بروووووووووووووو.

دختر بچه

مامانم 2 ماهه به همه گفته خطش سوخته...رفتم نگاه کردم ديدم سيم کارتشو برعکس انداخته تو گوشي !!! آخرشم برگشته ميگه همش تقصير توئه بس که با گوشيم ور ميري !

گریه کردن

خواستگار اومده برام ، خواهر پسره ميگه برادر ما اولين بارشه مياد خواستگاري واسه همين خجالتيه. مامان بزرگ منم واسه بازار گرمي ميگه دختر ما هم اولين باره واسش خواستگار مياد. فک و فاميله داريم؟

تعجب کردن

دارم به يکي از دوستام اس ميدم بابام يهوه برگشته ميگه واسه اون دختري که با تو دوست شده متاسفم....

تصاویر طنز

الان مامانم منو صدا کرده از اتاقم رفتم تو اتاقش ميگم چيه مامان جان!!! ميگه منو بوس کن شب به خير بگو برو!!! گفتم:منو از اونجا کشوندي بيام بوس کنم شب به خير بگم؟؟ مثل اين بچه کوچولو ها رفت زير پتو باهام قهر کرده هر کار هم ميکنم دوست نميشه:))

گریه کردن

رفتيم خونه فک وفاميلامون ، بي شعورا هيچ کار خاصي نکردن که من بتونم اينجا بنويسم … ايندفعه واقعاً از همه تون يکصدا ميپرسم: فک و فاميله داريم؟

کاریکاتور خندیدن

بچه‌ی مردمِ است دیگر !
گاهی دلش میخواهد مواقعی که شما بیکار هستید ؛ در نیم ساعت دانشجوی دکترای فیزیک هسته ای شود !

جا داره سرمو بکوبم به دیوار!!!

استاتوس

ﻣﻦ ﻫﻤﻮﻧﻢ ﮐﻪ ﺗﻮ ﻓﻴ.ﺴ.ﺒ.ﻮﮎ ﺷﺒﺎ ﺑﺎ ﺍﮐﺎﻧﺖ ﻧﺎﺷﻨﺎﺱ ﺑﻪ ﻓﻘﺮﺍ ﺳﺮ ﻣﻴﺰﻧﻢ . . .
ﻭﺍﺳﺸﻮﻥ ﻻﻳﮏ ﻣﻲ ﺯﻧﻢ ﻭ ﮐﺎﻣﻨﺖ ﻣﯿﺰﺍﺭﻡ . . .
بهله یه همچین ادم خیّرى هستم من
ﯾﮑﯽ ﺍﻭﻥ ﺗﺴﺒﯿﺢ ﻣﻨﻮ ﺑﯿﺎﺭﻩ

جغد

اسم بچه های نسل آینده :
شیدا فتو آپلودیان
مرجان فتوشاپ نژاد
رضا فیسبوکچی
الهام تَگ زاده
میر کامنت الله بِلاک زاده
مجید لایک پور
ساسان پوک باز
مرتضی میر اکسپت نیا
.
.
.

بچه


آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: