زندگینامه مرد کوچکی که عاشق شد !!!!!!!!!!


من سرم توی کار خودم بود...
یک مرد کوچک عاشق
 بعد یه روز یه نفر رو دیدم و عاشقش شدم.
یک مرد کوچک عاشق
اون این شکلی بود
مرد کوچک عاشق
 ما اوقات خوبی با هم داشتیم، یه روز من یه کادو مثل این بهش دادم!
مرد کوچک عاشق
 وقتی اون هدیه من رو پذیرفت، من اینجوری شدم!
مرد کوچک عاشق
 ما تقریبا همه شب ها، با هم گفت و گو می کردیم.
مرد کوچک عاشق
اینم اونه!
مرد کوچک عاشق
 و این وضع من توی اداره بود.
مرد کوچک عاشق
همکارام به  من اینجوری نگاه می کردند.
مرد کوچک عاشق
و من اینجوری بهشون جواب می دادم.
مرد کوچک عاشق
اما روز والنتاین، اون یک گل رز مثل این داد به یه نفر دیگه!
مرد کوچک عاشق
و من اینجوری بودم.
مرد کوچک عاشق
 بعدش اینجوری شدم.
مرد کوچک عاشق
 احساس من اینجوری بود!
مرد کوچک عاشق
 بعد اینجوری شدم!
مرد کوچک عاشق
 بله آخرش به این حال و روز افتادم!
مرد کوچک عاشق


آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: