آلبوم اینترنتی محسن یگانه *امشب* منتشر خواهد شد!



نظرسنجی بهترین تک اهنگ سال ۹۲ ( کلیک کنید )

مینی آلبوم محسن یگانه امشب پخش میشه

هر جائی که میتونید این خبر رو پخش و اطلاع رسانی بکنید

بازم بخند + ریمیکس باور کنم (پازل باند) + یک ترک الکترو هوس +

یک ترک اسلوِ دِپ امشب و در قالب یک EP (آلبومک) از محسن یگانه پخش خواهد شد

ریمیکس فداکاری فعلا پخش نمیشه

بیانیه پیج رسمی محسن یگانه در مورد سایت “شایعه پخش کن” موسیقی ما در ادامه مطلب !

ادامه مطلب رو حتما ببینید !

 

.

متن وبلاگ رسمی محسن یگانه در مورد مینی آلبوم :

پست بعدی ما انشالله تقدیم یک “مینی آلبوم” از محسن یگانه به شما خواهد بود.

به علت بالا رفتنِ تعداد تک تراکهایی که قرار بود قبل از سال نو پخش کنیم،

نهایتا تصمیم بر این شد که تمام قطعات در قالب یک آلبومِ کوچک و البته رایگان و اینترنتی در اختیار

شما عزیزان قرار بگیره..

این مینی آلبوم شامل یک قطعه ی “اسلوی غمگین”، یک قطعه ی “الکتروهاوس” با موضوعی خاص،

 ریمیکس “باور کنم” (پازل باند)،ریمیکس “فداکاری”  و  بازم بخند (کیفیت اصلی) خواهد بود

………………………………………………………..

متن پست پیج رسمی محسن یگانه در فیس بوک در مورد آلبومک و مشکلات سایت  رسمی و وبلاگ جاست یگانه :

سلام
دوستان عزیز، انشالله به زودی ۵ قطعه از محسن یگانه در قالب یک مینی آلبوم یا همون EP در اختیار شما عزیزان قرار میگیره..
این EP شامل یک قطعه ی اسلو (جدید)، یک قطعه ی الکتروهاوس (جدید)، ریمیکس “فداکاری” با تنظیمی از مهران عباسی، ریمیکس “باور کنم” با تنظیمی از پازل بند و “بازهم بخند” خواهد بود.
ترانه و ملودی تمام قطعات از محسن یگانه هست و در زمانِ پخش با تنظیم کننده های دو قطعه ی دیگه هم آشنا خواهید شد.
قابل توجه دوستان که این آلبومک اینترنتی و رایگان پخش خواهد شد.

موضوع دوم؛ همونطور که در جریانید چند روزی هست که وبسایت رسمی محسن یگانه با مشکل مواجه شده و در پی این اتفاق مشکلاتی هم نصیب ویلاگ رسمی شده، خوشبختانه امروز مشکل اصلی رفع شد و یک اقدام کوچیک باقی مونده تا خیلی زود هر دو پایگاه رسمی ایشون کار خود رو مجدداً با قدرت آغاز کنن..
پس نگران این موضوع هم نباشید..

انشالله سال نو رو با قدرت و دستی پر در کنار هم آغاز میکنیم..

……………………………………………………………….

موسیقی پارس – نیما باقری: آلبوم اینترنتی محسن یگانه هقته آینده، پیش از نوروز ۹۳ منتشر خواهد شد.

محسن یگانه که طی ۱سال گدشته عنوان کرده بود دیگر قصد انتشار آلبوم جدید را ندارد سرانجام در مقابل خواسته هواداران خود تسلیم شد و قرار است به زودی استارت آلبوم جدید خود را بزند. هرچند اطلاعاتی از آلبوم چهارم این خواننده هنوز به صورت رسمی منتشر نشده است. همچنین محسن یگانه چندی پیش آخرین کنسرت خود در سال ۹۲ در تهران را برگزار کرد و تا ۶ ماه از اجرا در تهران فاصله خواهد گرفت تا کار بر روی آلبوم جدید را آغاز کند.

همینطور این خواننده قصد دارد تا در هفته آینده یک آلبوم اینترنتی (EP) منتشر کند که شامل ۵ قطعه »بازم بخند»، «ریمیکس فداکاری»(با تنظیم مهران عباسی)، «ریمیکس باور کنم» (با تنظیم پازل باند)، یک ترک با سبک الکترو هوس و یک ترک اسلو می باشد.

لازم به ذکر است این آلبوم به صورت اینترنتی منتشر خواهد شد و در فروشگاه های آثار موسیقی و سوپرمارکت ها قابل خرید نمی باشد.

منبع: اختصاصی موسیقی پارس

………………………………………………..

متن بیانیه پیج رسمی محسن یگانه در مورد موسیقی ما :

دوستان عزیز سلام
همانطور که اطلاع دارید، ماه ها پیش به دلیل درخواستهای مکرر اکثریت شما، در ادامه ی مطالب کذب،جهتدار و رفتار غیر حرفه ای سایت “موسیقی ما” در کنارِ انتشار مطالب توهین آمیز و حاشیه سازی های برخی عوامل آن برای محسن یگانه، نهایتاً تصمیم به قطع ارتباط با این وبسایت از سوی ایشان گرفته شد.
حال مطلع شدیم، با وجود تمام درخواستهای محترمانه، صحبتهای رو در روی محسن یگانه با عوامل این سایت، و اتمام حجت با آقایانِ فعال در “موسیقی ما” مبنی بر عدم استفاده از تصاویر ایشان در ویدئویی مربوط به “جشن سالانه موسیقی ما” که به زودی پخش خواهد شد، باز هم این عزیزان با نادیده گرفتنِ جنبه ی حقوقی این ماجرا پا را در یک کفش کرده و راه خود را رفته اند که باز هم پایه گذار حواشی ای در آینده باشند.

با وجود این که محسن یگانه بارها تاکید کرده بود که بدون توجه به ماهیت این جشن تنها به دلیلِ همراهی و احترام به تمام همکارانش پا به این گرده همایی گذاشته و با وجود عدم رضایت قلبی از ورود به محیط منتسب به آقایانِ موسیقی ما، دوست نداشته تا با نیامدن خود ساز مخالفی زده باشد تا حاشیه ای پا نگیرد و همه چیز به احترام عزیزان حاضر در این جشن عادی بگذرد و تمام شود، و با توجه به این که ایشان از دو ماه و نیم قبل به طور مستیقم به سایت مذکور اعلام کرده بود “به هیچ عنوان از تصویر من استفاده نشود و با حذفِ بنده هیچ چیز از ویدئوی شما کم نخواهد شد” باز هم حقوق مسلم ایشان نادیده گرفته شده، باید منتظر عواقب ناخوشایند این پافشاری های به ظاهر برنامه ریزی شده باشند.
قطعاً محسن یگانه اصلا نه به عنوان یک هنرمند، بلکه به عنوان یک آدم عادی طبق قانون این حق را دارد که اجازه پخش تصاویر خود در یک ویدئوی این چنینی را بدهد یا به هر دلیلی عدم رضایت خود را اعلام کند و این اجازه را صادر نکند.

مادامی که این عدم رضایت با تاکیدات مکرر ایشان به صورت شفاف مستقیم حتی در جلسه ای خصوصی اعلام می شود، و وبسایتی که یدِ طولایی در به حاشیه کشاندن وی دارد و با عوامل معلوم الحالش بارها از طریق توهینهای مستقیم و غیرمستقیم و پخش اکاذیب در اینجا و آنجا با احساسات هواداران ایشان بازی کرده ، هیچ توجهی به این درخواست و عدم رضایت نمیکند، باید متوجه باشد که این دفعه فرصتی برای جَستن نیست و اینبار با قانون طرف خواهند بود و این ماجرا در ضورت وقوع با شکایت قانونی محسن یگانه همراه خواهد شد تا دوستان به خوبی متوجه باشند که قدم در چه راهی گذاشته اند.

با توجه به این که عوامل این سایت هم به واسطه ی حضور در کارِ خبری حاشیه سازی را رسالت کاری خود میدانند، نیاز بود که اصل داستان از پیش گفته شود، تا شما همراهان همیشگی ما هم در جریان باشید که حاشیه سازی ها چگونه برنامه ریزی می شوند، که البته قطعا شما گاهاً حتی بهتر از ما در جریان علتِ فرافکنی های عوام فریبانه و حاشیه سازی های کودکانه برخی افراد معلوم الحال “بعد از پیاده کردنِ سناریوهای مریض گونه شان” و رسیدن به سدِ قانون هستید.
یا حق..

منبع : پیج رسمی محسن یگانه



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: