الممنت پلازو ؛ ون مسافرتی ۳ میلیون پوندی


الممنت پلازو که بیشتر شبیه یک قایق بادبانی زمینی است تا یک ون، دارای قوی‌ترین موتور با بالا ترین مشخصات موجود در بازار است.

 

 

این ون با 20 تن وزن و 40 فوت طول، مجهز به سیستم گرمایشی طبقاتی و زیر زمینی است.
الممنت پلازو دارای یک اتاق خواب اصلی (مستر) است. اتاق نشیمن آن با به روزترین و جدیدترین مدل از وسایل و امکانات طراحی و ساخته شده است؛ که شامل یک شومینه، یک مجموعه کامل صوتی تصویری، یک میز بار و یک آشپزخانه با تمام تجهیزات مورد نیاز می‌باشد.
شما همچنین می‌توانید از روی تراس سقفی ون، از تماشای مناظر اطراف، در هر کجا که وسیله را پارک کرده باشید لذت ببرید.
لازم به ذکر است که این ون متعلق به یک شیخ است که در دبی زندگی می‌کند و درست مانند خانه او با پوششی از ورق طلا ساخته شده است.

 

 

وب سایت نقد و بررسی تکمیلی خودرو (Auto Evolution)  نیز رأی خود را در مورد این وسیله نقلیه ارائه داده است: "من فکر می‌کنم بسیاری از شما مانند من بر این عقیده‌ هستید که این قایق بادبانی زمینی، یک وسیله بسیار زشت در میان سایر وسایل حمل و نقل شخصی است، اما همین وسیله در ظاهر زشت، به دلیل پوشش طلای آن با قیمت 3 میلیون یورو به فروش می‌رسد و این به خاطر آن است که الممنت پلازو متعلق به یک شیخ اهل دبی است و دبی به عنوان لوکس ترین نقطه جهان، پایتخت ناز و نعمت محسوب می‌شود."
الممنت پلازو در حدود 3 میلیون دلار قیمت دارد، اما بسته به نظر و انتخاب مشتریان می‌توان گزینه‌های دیگری به آن اضافه کرد که هر کدام به نوبه خود هزینه جدایی دارد و در نتیجه قیمت آن را بالاتر می‌برد. به عنوان مثال در صورت تمایل می‌توان ریموت کنترلی از طلا به دیگر وسایل آن اضافه کرد که قیمت آن چیزی در حدود 200،000 دلار است و یا یک سیستم سینمای خانگی که قیمت آن 60،000 دلار است (که در صورت انتخاب این سیستم، ریموت کنترل 6،000 دلار قیمت خواهد داشت).









آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: