اتومبیل خودکار آئودی با حداکثر سرعت ۱۴۰ مایل بر ساعت


 

تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۲۹ منبع خبر : BUSINESS INSIDER
اتومبیل کانسپت و بدون راننده آئودی، RS7، اولین دور خود را در یک پیست آلمانی طی کرد. این فرآیند به اندازه‌ای پرطرفدار بود که پخش زنده آن از وب‌سایت آئودی، باعث از کار افتادن سایت شد.

 

 

شرکت آئودی ادعا می‌کند این اتومبیل به فناوری رانندگی خودکار آئودی مجهز است و از یک سری حسگر، دوربین و GPS برخوردار است تا اتومبیل را با دقت سانتی‌متری کنترل کند. این اتومبیل شباهتی به اتومبیل Pirus شرکت تویوتا ندارد. شرکت آئودی فناوری رانندگی خودکارش را در یک سدان اسپرت 560 اسب بخاری قرار داده که از موتور V8 توربوشارژ دوقلو بهره می‌برد.

پرچم اعلام حرکت این اتومبیل نمونه که نام Bobby را برایش برگزیده‌اند، توسط ستاره فوتبال آلمانی Bastian Schweinsteiger به حرکت درآمد. بابی به سرعت 140 مایل در ساعت در سریع‌ترین دور خود دست یافت و این نمایش را با پارک در محلی که از قبل برایش تعیین شده بود، به اتمام رساند.

یک اتومبیل نمونه دیگر نیز از RS7 آماده شده بود، اما نتوانست به سرعت بابی دست یابد. این اتومبیل دوم A.J. نام دارد که به نام A.J. Foyt اشاره دارد که چهار بار برنده Indy 500 شده است.
 
 


آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: