جدیدترین اتومبیل اسپرت شرکت Local Motors


تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۱۱ منبع خبر : BOLDRIDE

 

اگر فکر می‌کنید که اتومبیلی که با استفاده از ایده‌های گروهی تولید شود، چیز خوبی از آب در نمی‌آید، مطمئن باشید پس از مشاهده‌ جدیدترین اتومبیل اسپرت شرکت Local Motors نظرتان عوض خواهد شد.

 

 

نام این اتومبیل SF-01 Street Fighter است. این اتومبیل اولین اتومبیل اسپرت جهان است که با استفاده از ایده‌های افراد مختلف تولید شده و از میان بیش از 200 طرحی که در مسابقه طراحی پلت‌فرم برای اتومبیل‌های اسپرت ارائه شده بودند، انتخاب شده است.

طراح این اتومبیل نه تنها برنده‌ی این مسابقه شده است، بلکه جایزه 7500 دلاری  و بخشی از سود فروش هر اتومبیلی که بر اساس طراحی وی باشد را نیز به خود اختصاص داده است. این اتومبیل با بدنه‌ لوله‌ای، فنربندی داخلی، فضایی برای موتور چهار سیلندری، شش سیلندری خطی و حتی V8 باورنکردنی است. این طراح حتی بر روی صندوق عقب و محلی برای نگهداری وسایل نیز کار کرده است.

 

 

طرح این اتومبیل از برخی ویژگی‌ها برخوردار است که آن را از دیگر طراحی‌های مسابقه متمایز می‌کند. فاصله محور چرخ جلو از محور چرخ عقب این اتومبیل از حداکثر فاصله موجود که 100 اینچ و حداکثر عرض عاج چرخ 61 اینچی بیشتر است و نه تنها برای رانندگی در جاده، بلکه برای رانندگی در داخل شهر نیز طراحی شده است.

حالا که برنده مشخص شده است، زمان آن فرا رسیده که شرکت Local motors این طراحی را پس از کمی R&D به اتومبیلی واقعی تبدیل نماید. این یعنی اجزا و موادی را که باید در این اتومبیل به ‌کاررود، انتخاب نماید. اگر همه چیز همان طور که پیش‌بینی شده پیش رود، تا پایان سال شاهد تولید این اتومبیل خواهیم بود.







آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: