صفر تا 100 مرسدس بنز AMG GT 2015 در 3.8 ثانیه


تنها 4 روز دیگر به رونمایی نسل جدید AMG باقی مانده است و همه منتظر هنر نمایی جانشین SLS هستند.کمپانی المانی که قرار است با رونمایی مرسدس بنز AMG GT 2015 جای خالی SLS  را پر کند اخیرا اعلام کرده که مدل GT S  این خودرو میتواند در 3.8 ثانیه از 0 به 100 برسد.

 

مرسدس بنز amg GT

مرسدس بنز amg GT

بعلاوه خودروی مرسدس بنز AMG GT S 2015 میتواند به حداکثر سرعتی معادل 310 کیلومتر بر ساعت برسد.برای رسیدن به سرعت و شتاب بالا مرسدس بنز AMG SLS  میتوانست 0 تا 100 را در همان 3.8 ثانیه برود علاوه بر اینکه قادر بود نهایت سرعتی معادل 317 کیلومتر بر ساعت را داشته باشد.اگر چه جانشین م 60 اسب بخار کمتر توان را تولید میکند اما به نظر میرسد با توجه به وزن کمش بتواند در شتابگیری موفق تر باشد.

ما میدانیم که در زیر کاپوت مرسدس بنز AMG GT یک موتور 4 لیتری V8 توئین توربو قرار دارد . از نقاط قوت این خودرو است.این موتور تنها نکته مهم این خودرو در تولید قدرت نیست بلکه تنظیمات خاصه ماشین های اسپرت مرسدس بنز و موتور بهینه شده مرسدس نیز در این تولید توان نقش عمده ای را ایفا میکنند.

زمانی که مرسدس بنز AMG GT S به موتور 4 لیتری هشت سیلندرش مجهز شود میتواند 503 اسب بخار توان را در 6250 دور تولید کند که برابر است با 126 اسب بخار در ازای هر لیتر که با ترکیبش با شتاب 479 پوند بر فوتی که در رنج دور 1750 تا 4750 تولید میشود میتواند رقم فوق العاده ای باشد.

تمام این اعدا و ارقام در حالی به دست امده اند که موتور M178 مردس بنز AMG GT S  که یک موتور 4 لیتری است جایگزین موتور 6.2 لیتری هشت سیلندر AMG SLS  شده است.




آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: