حضور رسمی فراری 458 Speciale A در نمایشگاه پاریس 2014


سرانجام پس از روزها انتظار شاهد حضور فراری 458 Speciale A در یک گردهمایی رسمی بودیم و توانستیم این خودرو را با چهره ی واقعی تری در نمایشگاه پاریس 2014 ببینیم.میتوان گفت برخورد از نزدیک با اسب سرکش فراری بسیار هیجان انگیز است.

فراری 458 Speciale A

فراری 458 Speciale A جانشین برادر معنوی خود یعنی Scuderia بینظیر است اما نباید از این نکته غافل شد که فراری 458 Speciale A با توجه به سقف آلومینیومی و ویژگی های منحصر به فرد گروه 458 میتواند جانشین 458 اسپایدر نیز باشد.بر خلاف فراری اسپشیال خودروی فراری 458 Speciale A تنها به تعداد 499 عدد تولید خواهد شد و یکی از قدرمند ترین و شکوهمند ترین اسب های اسپایدر تاریخ است.سقف آلومینیومی این خودرو تنها در 14 ثانیه جمع میشود و در مقایسه با اسپشیال کوپه تنها 50 کیلو وزن دارد.

فراری 458 Speciale A

فراری 458 Speciale A از موتور شگفت انگیز v8 فراری استفاده میکند که یکی از قدرمندترین موتور های این کمپانی است.بیشک این موتور آخرین دست اورد و بهترین موتور فراری است که تاکنون ساخته شده است.این موتور میتواند 597 اسب بخار و 540 نیوتون بر متر گشتاور را در 6000 دور تولید کند.

فراری 458 Speciale A

این اعداد و ارقام این نوید را میدهند که فراری 458 Speciale A بتواند تنها در 3 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برسد که این رکورد با رکورد مدل کوپه برابری میکند همچین در یک دور FIORANO فراری 458 Speciale A رکورد 1 دقیقه و 23 ثانیه رو از خود بر جای گذاشته که این رکورد نیز با رکورد مدل کوپه برابری میکند. فراری 458 Speciale A یکی از آیرودینامیک ترین های فراری هایی است که تا به امروز ساخته شده است و با تجهیزاتی که در پشت و عقب آن نصب شده است نمای شگفت انگیزی را نیز دارا میباشد.

کابین فراری 458 Speciale A دقیقا شبیه به کابین مدل کوپه رنگ بوی ماشین های مسابقه ای را دارد و از به کار بردن بیش از حد کربن و آلکانترا در آن خودداری شده است و با کربن آبی رنگ دلنشینی که در کابین کار رفته زیبایی دوچندانی به آن اضافه شده است همچنین صندلی های دو رنگ با کنتراست خیره کننده زرد مشکی که از جنس آلکانترا هستن فضای داخلی را هیجان انگیز تر از آن چه که باید کرده است.چرخها کمی با چرخهای اسپشیاله فرق دارند و کمی ظریف تر و زیبا تر به نظر میرسند که با رنگ خاکستری مات مزین شده اند.



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: