مراسم شب سوم محرم 1393 - هیئت رایه العباس و ثارالله - مداحی حاج محمود کریمی


مراسم شب سوم محرم 1393 - هیئت رایه العباس و ثارالله - مداحی حاج محمود کریمی

شب سوم محرم امسال هم فردا رسید. امشب شب دختری است که با گریه هایش ، یزید و یزدیان را رسوا کرد؛ شب دختر سه ساله ای که در خرابه های شام در مقابل گریه ها و بهانه برای پدرش ، سر امام را آوردند ؛ حضرت رقیه (س) دختر کوچک امام حسین بود که در شام پس از درد و دل فراوان با سر پدر در خرابه های شام جان سپرد و به دیدار پدرش در بهشت برین شتافت. دستان کوچک حضرت رقیه حاجات فراوانی داده است ؛ هرکس در دنیا حاجتی دارد ؛ بهترین حاجات فرج امام زمان است که ان شاءالله روزی چشمان ما به جمال مبارک آن حضرت روشن شود. ما را هم در این شب عزیز دعا کنید.
باب الحسین در جنّت
میرزای شیرازی فرمود:
در حدود سی و چند سال قبل ، مشرّف به نجف اشرف شده و پس از زیارت مولا امیرالمومنین علیه السلام روز جمعه ای موفق به زیارت آیت الله العظمی میرزا عبدالهادی شیرازی شدم  ایشان فرمودند: " شبی صحرای قیامت را خواب دیدم که دری به بهشت دارد و علما و فقها و مراجع تقلید در صف طولانی ایستاده و حضرت صادق علیه الصلوة و السلام به حساب آنها رسیده و بهشت می فرستد و من دیدم در اواخر صف هستم تا نوبت به من برسد ، طول می کشد ، نگاه کردم دیدم در دیگری به بهشت باز است که آن را باب الحسین می گویند ؛ ولی آن جا کسی معطّل نمی شود و با خودم گفتم : از این در می روم پس به سوی آن در آمدم و تا خواستم وارد شوم ، دربان گفت : نمی شود این در مخصوص اهل منبر و ذاکرین حضرت ابی عبدالله الحسین علیه السلام است . شما که منبری نیستی پس از خواب بیدار شدم و بنا گذاشتم که هر شب جمعه خودم برای بچه های خود روضه بخوانم.
به نقل از وبلاگ خاکریز عشق

فایل های صوتی هیئت رایه العباس
دانلود صوتغزل امام زمان (عج) - 7.20 مگابایت
دانلود صوت غزل مصیبت حضرت رقیه (س) - 9.28 مگابایت
دانلود صوت روضه - 8.25 مگابایت
دانلود صوت زمینه - 1.83 مگابایت
دانلود صوت زمینه - 8.94 مگابایت
دانلود صوت واحد- 4.49 مگابایت
دانلود صوت واحد- 3.16 مگابایت
دانلود صوت واحد - 6.74 مگابایت
دانلود صوت تک - 5.50 مگابایت
دانلود صوت ذکر - 7.76 مگابایت
دانلود صوت شور و مناجات - 8.85 مگابایت

فایل های صوتی هیئت ثارالله (ع)
دانلود صوت روضه حضرت رقیه (س) - 8.48 مگابایت
دانلود صوت روضه حضرت رقیه (س) - 16.85 مگابایت
دانلود صوت زمینه - 6.49 مگابایت
دانلود صوت ذکر - 7.23 مگابایت
دانلود صوت واحد - 6.22 مگابایت
دانلود صوت واحد- 5.36 مگابایت
دانلود صوت واحد- 4.14 مگابایت
دانلود صوت تک - 6.86 مگابایت
دانلود صوت شور - 6.62 مگابایت
دانلود صوت مناجات - 5.27 مگابایت

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.asandownload.com می باشد.



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: