اولین حضور خیابانی کوئنیگزگ وان 1 در جشنواره گودود


در کلیپ شاهد اولین حضور خیابانی کوئنیگزگ وان 1 در جشنواره گودود (GoodWood) امسال هستیم…

 

کوئنیگزگ وان 1

 

قدرت در کوئنیگزگ وان 1 خیره کننده است. کوئنیگزگ وان 1 میتواند قدرت 1 مگاوات و 8250 دور را داشته باشد.گشتاور این خودرو  1371 نیوتون متر  در 6000 دور میباشد و در نهایت موتور شگفت انگیز این خودرو میتواند 1341 اسب بخار توان را تولید کند.به همراه این آپگرید ها شاهد کاهش وزن موتور نیز هستیم وزنی که با استفاده از فیبر کربن و سیستم افزایش بازده اگزوز و اتصالات سرامیکی کمتر از قبل شده و سیستم اگزوز را نیز بهینه کرده است.همواره فلسفه کوئنیگزگ در مورد سوخت خودرو انعطاف پذیری بوده است و کوئینگ زگ one :1  نیز از دو سوخت زیستی E85 و Racefuel (سوخت مخصوص مسابقه) و همچنین از بنزین معمولی پشتیبانی میکند.

 

 

سیستم انتقال قدرت کوئنیگزگ وان 1 سیستم 7 سرعته دابل کلاج با یک دیفرنسیال الکترونیکی است.کوئنیگزگ وان 1 هنوز برای 0 تا 100 تست نشده است اما گفته میشود که 0 تا 400 را در 20 ثانیه میرود و در کاهش سرعت در 10 ثانیه از 400 به 0 میرسد.گفته میشود خط ترمز این خودرو بعد از 0 تا 100 تنها 28 متر میباشد…

 

 

دانلود کلیپ اولین حضور کوئنیگزگ وان در خیابان

 

  • دانلود : کلیپ اولین حضور کوئنیگزگ وان در خیابان
  • سایز : 108.0 MiB
  • کیفیت : 720p HD
  • دانلود شده : 230
  • دسته : کلیپ
  • رمز : کلمه رمز برای تمامی فایل های فشرده www.veneno.ir می باشد. تمام حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: